Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Xρήστος Δάντης: «Κάποιοι μάγκες πουλούσαν τζάμπα ‘ροκιά’ παίρνοντας όλοι μια κιθάρα για να φωτογραφηθούν»

Για το αν χρωστάει «συγγνώμες» αλλά και τον λόγο για τον οποίο συνεργάστηκε με τον Χάρη Κωστόπουλο μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Χρήστος Δάντης.
«Τις έχω πει τις συγγνώμες μου. Συγγνώμη να πω στον κόσμο που με αγαπάει και τον ταλαιπωρώ με τις εναλλαγές στιλ μου. Επίσης μου έχουν προσάψει την... αναπηρία τους να ακούσουν, όμως ονομάζεται «πολυπραγμοσύνη», μιας και δεν πάω εκεί όπου πάει το ρεύμα», λέει στη News ενώ εξηγεί τους λόγους που συνεργάστηκε με τον Χάρη Κωστόπουλο. «Ένας λόγος για τον οποίο συνεργάστηκα με τον Χάρη Κωστόπουλο στα «Αστέρια» ήταν επειδή κάποιοι μάγκες πουλούσαν τζάμπα 'ροκιά' παίρνοντας όλοι μια κιθάρα για να φωτογραφηθούν. Κι εγώ έφυγα, δε λέω, από τα μπουζουκομάγαζα και πήγα στις μουσικές σκηνές, αλλά δεν μπορώ να κάνω φίλε. Βαρέθηκα να βλέπω τον «τάδε» να παρουσιάζει ένα «εναλλακτικό» πρόγραμμα τις Δευτέρες στο Γκάζι και τα Παρασκευοσάββατα να δουλεύει στα μπουζούκια. Άρα να επιστρέψω κι εγώ στα μπουζούκια για να είμαστε όλοι καλά», καταλήγει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.