Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Ιωακείμ Φωκάς: «Έχω αρραβωνιαστεί και πάω για γάμο»

Το πρωί εργάζεται ως πλαστικός χειρουργός και το βράδυ εμφανίζεται στο Posidonio με τον Κωνσταντίνο Αργυρό και την Ελένη Χατζίδου.
Ο λόγος για τον Ιωακείμ Φωκά, που είναι ερωτευμένος και θα ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας.
Ο τραγουδιστής αποκάλυψε πως έχει βρει την ιδανική σύντροφο και είναι ερωτευμένος στο περιοδικό «ΕΓΩ»:"Μπορώ να πω ότι είμαι ερωτευμένος. Η κοπέλα μου δεν έχει σχέση με τη δουλειά μου. Έχουμε αρραβωνιαστεί και πάμε για γάμο!"!
Ο Ιωακείμ παραδέχεται πως υπάρχει δυσκολία στο να συντονίσει τις δυο μεγάλες του αγάπες, την ιατρική και το τραγούδι: "Όταν βρίσκομαι στο νοσοκομείο, είμαι γιατρός και όταν είμαι πάνω στην πίστα, είμαι τραγουδιστής. Δουλεύω ειδικευόμενος πλαστικός χειρουργός και τα βράδια τραγουδάω στο Posidonio".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.