Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Γιάννης Φλωρινιώτης: Ο πόλεμος που δέχτηκε από τους συναδέλφους του

Ο Γιάννης Φλωρινιώτης μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε και τον πόλεμο που δέχτηκε από το καλλιτεχνικό σινάφι.
«Ακόμη και στο θέατρο δεν δέχονταν οι ηθοποιοί και οι τραγουδιστές να συνεργαστούν μαζί μου. Μόνο η Μελίνα Μερκούρη θυμάμαι είχε δεχτεί, αλλά δεν ευδοκίμησε τελικά η συνεργασία λόγω της άρνησης των υπολοίπων. Με πίκραναν πολύ λόγω του σόου που ήταν προχωρημένο για τα ελληνικά δεδομένα. Οι δισκογραφικές εταιρείες δεν με θέλανε. Καλά που βρέθηκε ο Ψυχογιός και, κόντρα σε όλους, επέλεξε να συνεργαστούμε. Και τώρα ακόμη, πολλοί συνάδελφοι με το που ακούνε "Φλωρινιώτης" δηλώνουν άρνηση. Πρόσφατα με κάλεσαν να τραγουδήσω για φιλανθρωπικό σκοπό. Με ενημέρωσαν αργότερα ότι οι υπόλοιποι καλλιτέχνες θα συμμετείχαν μόνο αν δεν ήμουν εγώ. Και πέρυσι που ήταν να πάω σε ένα σχήμα με νέα παιδιά, αρνήθηκαν, που κανονικά θα ήταν τιμή τους να συνεργαστούν μαζί μου. Εγώ δεν έχω πρόβλημα να συνεργαστώ με τον οποιονδήποτε. Αλλά δεν με απασχολεί. Στη μέχρι τώρα καριέρα μου έχω συνεργαστεί με θηρία της ελληνικής μουσικής σκηνής» τόνισε στην News.
Φυσικά υπάρχουν και συνάδελφοι που τον εκτιμούν και του το δείχνουν, όπως για παράδειγμα ο Τόλης Βοσκόπουλος. «Είσαι μεγάλος τραγουδιστής. Η Τέχνη σού χρωστάει πολλά και εσύ δεν της χρωστάς τίποτα» του είχε πει.
 «Δεν μου το συγχωρέσανε ότι επέλεξα μια μικρή δισκογραφική και έγινα είδωλο, όπως γράφτηκε τότε σε εφημερίδα της εποχής, σε άρθρο για τα τέσσερα είδωλα της χώρας, την Αλίκη Βουγιουκλάκη, τον Τόλη Βοσκόπουλο, τον Νίκο Ξανθόπουλο και εμένα» είπε ο Γιάννης Φλωρινιώτης για τις δισκογραφικές εταιρίες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.