Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Κώστας Μακεδόνας: «Ουδέποτε κυνήγησα την προβολή και ίσως γι αυτό να αδίκησα τον εαυτό μου»

Ο Κώστας Μακεδόνας συμμετέχει στην παράσταση που είναι αφιερωμένη στην ζωή και το έργο του Μίκη Θεοδωράκη.
«Στην δική μου περίπτωση η σχέση με τον Μίκη Θεοδωράκη είναι μάλλον καρμική. Το 1999 είχα απογοητευτεί τελείως από το τραγούδι και είχα αποφασίσει να γίνω επαγγελματίας πιλότος. Εκείνη την περίοδο ακριβώς κάποιοι φίλοι μου έφευγαν για τα Αραβικά Εμιράτα προκειμένου να εργαστούν εκεί. Ήμουν έτοιμος λοιπόν να τους ακολουθήσω και το μόνο που απέμενε ήταν να πω το «ναι». Μάλιστα είχα προθεσμία μέχρι το απόγευμα μιας συγκεκριμένης μέρας. Προηγουμένως είχα τραγουδήσει το «Άξιον Εστί» όχι όμως με τον ίδιο τον Μίκη στην διεύθυνση της ορχήστρας. Κι ενώ απέμεναν μόλις λίγες ώρες πριν δηλώσω ότι θα φύγω για δουλειά στο εξωτερικό, με πήρε τηλέφωνο εκείνος και μου είπε ότι είχε ακούσει την ηχογράφηση του «Άξιον Εστί» ότι είχε συγκινηθεί και ήθελε να συνεχίσουμε την συνεργασία μας. Και τότε είπα: «Ποια Εμιράτα; Δεν φεύγω. Πού να πάω;» τόνισε στο Πρώτο Θέμα. Θα το έβαζε κάτω; Θα εγκατέλειπε το τραγούδι; «Το παρασκήνιο της δουλειά δεν μου άρεσε ποτέ. Την επιτυχία ή την όποια εξουσία προσφέρει η αναγνωρισιμότητα τις αντιμετώπιζα πάντα σαν μέρος του επαγγέλματος και δεν ψωνίστηκα ποτέ. Ουδέποτε κυνήγησα την προβολή και ίσως γι αυτό να αδίκησα τον εαυτό μου.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.