Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Σταμάτης Γονίδης: «Με το Πάριο δεν ταιριάζαμε στο μαγαζί»

Υπάρχουν καλλιτέχνες με τους οποίους δεν θα βρισκόταν στην σκηνή ξανά ο Σταμάτης Γονίδης;
«Ναι. Το ξέρουν και εκείνοι. Ο καθένας ότι σπέρνει θερίζει!» τόνισε στο ΕΓΩ. Βίωσε ανταγωνισμό; «Για να συνεργαστείς με κάποιον πρέπει να ταιριάζουν τα χνώτα σου. Εγώ για παράδειγμα με το Μαζωνάκη, τον Οικονομόπουλο, το Νίνο και τη Βανδή πέρασα πολύ όμορφα.» Με τον Γιάννη Πάριο; «Και με το Πάριο. Δεν ταιριάζαμε όμως στο μαγαζί. Ο Γιάννης είναι ένας τεράστιος καλλιτέχνης που νομίζω ότι απευθύνεται σε άλλο κοινό, όχι εκείνο των μπουζουκιών, γιατί τα τραγούδια του είναι ψυχαγωγίας. Τον θαύμαζα από μικρός. Συνεργάστηκα μαζί του μόνο και μόνο για την ιστορία. Όταν ήμουν φαντάρος τον άκουγα στο τρανζίστορ και έκανα όνειρα και εγώ να γίνω γνωστός. Μου είχε γίνει και παλαιότερα πρόταση να συνεργαστούμε, αλλά αρνήθηκα γιατί ήξερα ότι δεν ταιριάζαμε.» Δεν πέρασε καλά; «Καλά περάσαμε, αλλά δεν πήγε καλά το σχήμα. Το δικό μου κοινό επειδή είμαι ροκάς θέλει νέους ανθρώπους με καινούργια βιώματα και άλλες συχνότητες.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.