Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Στέλιος Ρόκκος: «Η μικρή μου πέφτει πολύ μέσα με τις επιτυχίες»

Η μικρή κόρη του Στέλιου Ρόκκου, Μέλια είναι ακροάτριά του;
«Ειδικά εκείνη τρελαίνεται. Είναι όμορφο να ακούς ένα παιδάκι πέντε ετών να τραγουδάει τον «Αλήτη» της Μοσχολιού. Αν το άκουγε από εκείνη δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσε αλλά έτσι τρελαίνεται. Τραγουδάει Ζαμπέτα. Η μικρή μου πέφτει πολύ μέσα με τις επιτυχίες. Είχα γράψει το «Με σένα πλάι μου» και την νανούριζα επί δυο χρόνια. Το είχα ως μελωδία και στίχο και όταν βρέθηκα με τον Δήμο Αναστασιάδη του είπα ότι έχω ένα τραγούδι. Ενθουσιάστηκε. Εγώ για την κόρη μου το είχα γράψει και ας έγινε αυτή η επιτυχία που έγινε. Τα μικρά παιδία μας φέρνουν εκπλήξεις» τόνισε στο ΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.