Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Ελένη Χατζίδου: «Έχω παλέψει πολύ για να φτάσω σε αυτό το σημείο»

Φέτος τα πράγματα πηγαίνουν πολύ καλά επαγγελματικά για την Ελένη Χατζίδου. Πώς αισθάνεται γι αυτό;
«Είμαι τρισευτυχισμένη! Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο δισκογραφικό ξεκίνημα. Πολλοί ίσως θεωρούν ότι όλα αυτά έγιναν πολύ απότομα αλλά η αλήθεια είναι ότι βρίσκομαι πολλά χρόνια στον χώρο και έχω παλέψει πολύ για να φτάσω σε αυτό το σημείο. Βέβαια δεν σας κρύβω ότι τώρα κατάλαβα πως και ο παράγοντας τύχη παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, όπως επίσης η υπομονή, η επιμονή και το ένστικτο. Στην περίπτωσή μου ότι κακό συνάντησα στον δρόμο  μου τελικά μου βγήκε σε καλό» τόνισε στο Hello. Ήταν όνειρο ζωής να γίνει τραγουδίστρια; «Δεν το είχα ξεκαθαρίσει από πολύ μικρή μέσα μου. Δεν ήμουν δηλαδή από τα παιδάκια που τραγουδούσαν με μια βούρτσα στο χέρι. Πάντα έμπαινα στις χορωδίες του σχολείου, χόρευα παραδοσιακούς χορούς αλλά στο γυμνάσιο άρχισα να σκέφτομαι ότι μου αρέσει το τραγούδι.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.