Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Δέσποινα Ολυμπίου: «Εμένα δεν μου έμειναν χρήματα για να χάσω»

Για το κλίμα που επικράτησε στην Κύπρο στις συναυλίες αλληλεγγύης που διοργανώθηκαν αλλά και για το αν η ίδια έχασε χρήματα, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Δέσποινα Ολυμπίου.
«Όλοι ανεξαρτήτως, μικροί, μεγάλοι, ηλικιωμένοι, άνθρωποι με αναπηρικά καροτσάκια έφερναν σακούλες με τρόφιμα για να βοηθήσουν τους συμπολίτες που το είχαν ανάγκη», λέει στο περιοδικό Εγώ και καταλήγει: «Εμένα δεν μου έμειναν χρήματα για να χάσω. Ζούμε σε μια εποχή που καταντήσαμε να λέμε: 'Ευτυχώς που δεν έχω'».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.