Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Ελένη Φουρέιρα: «Δεν με ενοχλεί να με φωτογραφίζουν με τον σύντροφό μου»

Ο έρωτας παίζει σημαντικό ρόλο για την Ελένη Φουρέιρα.
Η τραγουδίστρια είναι ερωτευμένη και δεν το κρύβει, αφού είναι ευτυχισμένη και δεν θέλει να κρύβεται με τον σύντροφό της. «Είμαι ευτυχισμένη και πολύ καλά στην προσωπική μου ζωή, αλλά δεν θέλω να δίνω μεγάλες διαστάσεις. Ούτε να λέω πολλά λόγια, γιατί είμαι σε μια σχέση , δεν είμαι ούτε αρραβωνιασμένη, ούτε παντρεμένη. Βέβαια, δεν κρύβομαι με τον σύντροφό μου, κυκλοφορούμε μαζί δεν με ενοχλεί να με φωτογραφίζουν», δήλωσε στο Εγώ η τραγουδίστρια. Μπορεί ο σύντροφός της να μην ανήκει στον χώρο της showbiz, αλλά η Ελένη Φουρέιρα συζητάει θέματα που την απασχολούν για την καριέρα της μαζί του.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.