Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Γιώργος Μαζωνάκης: «Από τη φύση μου είμαι ανήσυχος άνθρωπος»

Ο Γιώργος Μαζωνάκης έχει «επιβάλει» αρκετές αλλαγές στον χάρτη της νυχτερινής διασκέδασης. Είναι τολμηρός τελικά;
«Από τη φύση μου είμαι ανήσυχος άνθρωπος. Βαριέμαι εύκολα Δεν είναι ατού μου το βόλεμα. Στην πορεία μέσα ευτύχησα να βρω και συνεργάτες με ανήσυχο πνεύμα και πολύ δημιουργικούς. Το σημαντικό στοιχείο σε όλα αυτά είναι ένα: Να παραμένεις πάντα ζωντανός, να αφουγκράζεσαι τις διαφοροποιήσεις της κάθε εποχής και να έχεις την ανάγκη η δική σου ανανέωση να συμβαδίζει με την ίδια ανάγκη του κοινού» τόνισε στο TVΈθνος. Πώς είναι ο Γιώργος Μαζωνάκης όταν κλείνουν τα μικρόφωνα και σβήνουν τα φώτα της πίστας; «Όπως είναι και πάνω στη σκηνή!»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.