Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Νίκος Γκάνος: «Όταν τραγουδάω τώρα στα live μου είμαι άλλος άνθρωπος»

Ο Νίκος Γκάνος μιλά σε πρόσφατη συνέντευξη του για το πόσο καλό του έχει κάνει η συμμετοχή του στο YFSF.
«Το άγχος μου ήταν μήπως και τσαλακωθώ πολύ. Πίστευα ότι οι φαν μου θα ξενέρωναν αν με έβλεπαν ντυμένο γυναίκα. Ωστόσο, από τα μηνύματα στα social media αλλά και τις αντιδράσεις του κόσμου στον δρόμο αποδείχτηκε ότι το κοινό ήρθε πολύ κοντά μου. Με συμπάθησαν και με γνώρισαν καλύτερα», λέει μιλώντας στο Πρώτο θέμα και καταλήγει: «Επιπλέον, με βοήθησε πολύ στη δουλειά μου. Ξεμπλόκαρα. Όταν τραγουδάω τώρα στα live μου είμαι άλλος άνθρωπος. Πιο χαλαρός και πιο άνετος. Νιώθω ότι μπορώ να κάνω τα πάντα στη σκηνή».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.