Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Έλλη Κοκκίνου: «Κρύβω ένα παιδί μέσα μου και διατηρώ ακόμα μια παιδικότητα και μια τρέλα»

Η Έλλη Κοκκίνου δεν έχει κανένα πρόβλημα να παραδεχτεί την ηλικία της και δηλώνει ανοιχτά ότι είναι 43 χρόνων.
«Δεν έχω κανένα πρόβλημα! Και στην διάρκεια της φωτογράφισης ζήτησα να μου βάλετε στην τούρτα 43 κεράκια αλά δεν υπήρχαν οπότε βάλαμε πέντε που είναι και η ηλικία του γιου μου» τόνισε στο Hello. Όσον αφορά το αν είναι συμβιβασμένη με τον χρόνο που περνά, δηλώνει: «Να σας πω την αλήθεια δεν τον καταλαβαίνω. Σίγουρα όμως όταν αντικρίζω κάποιες παλαιότερες φωτογραφίες μου βλέπω μια πιο φρέσκια Έλλη τόσο στο πρόσωπο όσο και στο σώμα. Όμως αυτό που μου λένε όσοι με ξέρουν καλά είναι ότι ευτυχώς κρύβω ένα παιδί μέσα μου και διατηρώ ακόμα μια παιδικότητα και μια τρέλα που με κάνουν να μην καταλαβαίνω ότι είμαι 43 χρονών.Εγώ νιώθω 20 χρονών».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.