Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Άλκηστις Πρωτοψάλτη: «Δεν πλήρωσα και δεν πληρώνω κανένα τίμημα»

Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη έχει κάνει μεγάλη καριέρα στον χώρο του τραγουδιού.
Αρκετοί υποστηρίζουν ότι η επιτυχία έχει το τίμημά της , αλλά αυτό δεν ισχύει για την ερμηνεύτρια. «Δεν πλήρωσα και δεν πληρώνω κανένα τίμημα. Ήταν επιλογή μου να ακολουθήσω αυτό που ζήταγε η ψυχή μου. Σαράντα χρόνια γεμάτα επικοινωνία, μουσική, γεμάτα από εικόνες, από ανθρώπους, από συναισθήματα και πάθος. Νιώθω ευτυχισμένη που ακολούθησα αυτό ακριβώς που ήθελα. Στα μάτια μου μπροστά έχω εικόνες για δυο ζωές από το κοινό, το ευλογημένο αυτό κοινό που μοιράστηκε και μοιράζεται μαζί μου όλα όσα ονειρεύομαι», δήλωσε στην real η Άλκηστις Πρωτοψάλτη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.