Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Έλλη Κοκκίνου: «Eγώ είμαι πολύ πιο χαλαρή και λιγότερο ανταγωνιστική από ποτέ»

Πολλές φορές δημοσιεύματα ήθελαν την Έλλη Κοκκίνου σε κόντρα και ίντριγκες με συναδέλφους της. Υπήρξε κάποια αλήθεια σε όλα αυτά;
«Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, είναι από την φύση του ανταγωνιστικό επάγγελμα αυτό που κάνω, αλλά δεν μπορώ να πω ότι διέκρινα κραυγαλέα κάποιον ανταγωνισμό από συνάδελφό μου. Επίσης ποτέ δεν πέρασε από την δική μου σκέψη να πάρω την θέση άλλης τραγουδίστριας. Ο ανταγωνισμός υπήρχε και θα υπάρχει πάντα όμως τα πράγματα πλέον έχουν γίνει πάρα πολύ απλά και εγώ είμαι πολύ πιο χαλαρή και λιγότερο ανταγωνιστική από ποτέ» τόνισε στο Hello.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.