Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Ηλίας Βρεττός: «Έβλεπα να μου πετάνε λουλούδια και αναρωτιόμουν αν τους αρέσει αυτό που βλέπουν ή αν με γιουχάρουν»

Πώς είναι δυνατόν κάποιος που ονειρεύεται να γίνει τραγουδιστής να μην έχει πάει ποτέ σε νυχτερινό κέντρο;
«Και όμως. Πριν δουλέψω στο Le Plaisir δεν είχα πάει ούτε ως θαμώνας στα μπουζούκια. Αφού θυμάμαι στην πρεμιέρα εμφανίστηκα τελευταίος και μου έλεγαν όλοι: «Είσαι το πρώτο όνομα» κι εγώ απορούσα. Έβλεπα να μου πετάνε λουλούδια και αναρωτιόμουν αν τους αρέσει αυτό που βλέπουν ή αν με γιουχάρουν γιατί αυτή την εικόνα την είχα δει μόνο σε ταινίες. Ήμουν σαν το ψάρι στον ωκεανό! (Γελάει)» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό ΟΚ ο Ηλίας Βρεττός.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.