Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Κώστας Μαρτάκης: «Μου αρέσει πολύ υποκριτική αλλά η δουλειά μου είναι το τραγούδι»

Είναι η πρώτη φορά που o Κώστας Μαρτάκης κάνει ένα βήμα στον τομέα της υποκριτικής που δεν έχει καμία σχέση με το τραγούδι. Τι να περιμένουμε στη συνέχεια;
«Είμαι τραγουδιστής και αυτό δεν αλλάζει. Επειδή πολλοί με ρωτούν αν θα αλλάξω καριέρα και μετά τη συμμετοχή μου στο μιούζικαλ «Rent», λέω όχι. Μου αρέσει πολύ η υποκριτική αλλά η δουλειά μου είναι το τραγούδι. Αυτό αγαπώ Έτυχε να μου γίνει μια πρόταση μου ταίριαξε και να το κάνω. Δεν είμαι όμως ηθοποιός. Δεν το έχω σπουδάσει. Αν κάποια στιγμή θα θέλω να ασχοληθώ σοβαρά θα κάνω τις απαραίτητες σπουδές. Ό,τι έχω κάνει ήταν στα κυβικά μου. Όπως και το μιούζικαλ που μου αρέσει πολύ και συμμετείχα με 90% τραγούδι. Αυτήν τη φορά πείστηκα επειδή είναι πολλοί αξιόλογοι οι συντελεστές. Στο μέλλον, αν θα μου ξαναδοθεί η ευκαιρία, μπορεί να το κάνω μπορεί και όχι. Αναλόγως την πρόταση» τόνισε στο TVΈθνος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.