Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Δέσποινα Ολυμπίου: «Έχω φτάσει στο μηδέν»

Η Δέσποινα Ολυμπίου παραδέχεται ότι σε διάφορες φάσεις της ζωής της έχει φτάσει στο μηδέν. «Έχει συμβεί να φτάσω στο μηδέν, αλλά και το αντίθετο. Νομίζω πως κάποια πράγματα επαναλαμβάνονται και εμείς, ανάλογα με την ωριμότητα και την εμπειρία μας, μαθαίνουμε να τα τα αντιμετωπίζουμε», δήλωσε στο Εγώ η τραγουδίστρια και συνέχισε για το αν έχει πάθει κατάθλιψη. «Η κατάθλιψη έχει πολλά πρόσωπα. Αρκετοί από μας μπορεί να πέρασαν ή να βιώνουν ένα είδος κατάθλιψης και να μην το έχουν συνειδητοποιήσει. Εγώ ευτυχώς έχω δυνατό μηχανισμό επιβίωσης και την τάση να αναλύω, να εμβαθύνω και να μάχομαι. Έχω πείσμα και λογική. Πέρασα και από αυτό το στάδιο και άλλαξα τη ζωή μου με αρκετή δυσκολία. Πέταξα ότι με εγκλώβιζε και με έκανε δυστυχισμένη, αλλά και τη μορφή της κατάθλιψης που με βάραινε».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.