Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Τάμτα: «Είμαι κατά των ναρκωτικών με φανατισμό»

Έχει ανασφάλειες η Τάμτα για την κόρη της ως μητέρα;
«Η μεγαλύτερή μου ανασφάλεια είναι τα ναρκωτικά που δυστυχώς σε αυτές τις ηλικίες της εφηβείας, τα παιδιά είναι επιρρεπή. Είμαι κατά των ναρκωτικών με φανατισμό. Έχω δει ανθρώπους να καταστρέφονται από αυτά, να χάνουν την ζωή τους, να χάνουν την θέλησή τους για εξέλιξη και δημιουργία. Με φοβίζουν, με τρομάζει η ιδέα ότι μπορεί να αλλάξει και να καταστραφεί όλη σου η ζωή. Γιατί όλοι ξεκινάνε από κάτι μικρό και μετά χωρίς να το καταλάβουν έχουν εθιστεί. Είναι η μεγαλύτερή μου φοβία τόσο για την Άννι, όσο και για οποιονδήποτε που μπορεί αν γνωρίζω ή όχι» τόνισε στο Hello.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.