Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Κρυσταλλία: “Στο τέλος της ημέρας κάνω τον απολογισμό μου”

Η Κρυσταλλία "μαλώνει" τον εαυτό της;
Η τραγουδίστρια λέει στο περιοδικό Hello: "Η αλήθεια είναι ότι ενθουσιάζομαι με το παραμικρό και κάποιες φορές ο ενθουσιασμός μου με οδηγεί σε λάθη. Όμως τα αγαπώ τα λάθη μου γιατί μέσα από αυτά μαθαίνω και εξελίσσομαι. Στα ελαττώματά μου εκτός από τον μεγάλο ενθουσιασμό μου προσθέτω και την αναβλητικότητά μου, αλλά και την αδυναμία μου να εκφραστώ όπως πρέπει. Αλλά έτσι είμαι. Δεν θα έλεγα ότι με μαλώνω αλλά η αλήθεια είναι ότι στο τέλος της ημέρας κάνω τον απολογισμό μου".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.