Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Κατερίνα Στανίση: “Μετά το σεξ τι κάνουμε;”

Η Κατερίνα Στανίση μιλά για τους άντρες, τον έρωτα και δηλώνει πως ερωτεύεται άσχημα και δύσκολα.
"Φοβάμαι λίγο, γιατί ερωτεύομαι άσχημα και δύσκολα. (Γέλια). Αυτό με φοβίζει. Δεν θέλω να βρεθώ με άνθρωπο που θα με δυσκολέψει και θα μου κάνει το βίο αβιώτο. Μου αρέσει να βρεθώ με έναν άνθρωπο που θα είναι ώριμος, όχι στην ηλικία, δεν με πειράζει... Γιατί αν είναι μεγαλύτερος από μένα, θα είναι πολύ μεγάλος. Δεν έχω βάλει στόχο να κυνηγάω νέους άντρες, αυτοί με κυνηγάνε.
Είχα σχέσεις με πάρα πολύ μεγαλύτερες ηλικίες από εμένα, αλλά όσο μεγαλώνει η γυναίκα, αρέσει στους νέους άντρες, είναι πιο έμπειρη, όχι μόνο στο σεξ – αυτό κρατάει όση ώρα κρατάει, μετά το σεξ τι κάνουμε; Πρέπει να μιλήσουμε. Έχω πέραση στους νέους άντρες, πάρα πολύ, μέχρι και στους πολύ μικρούς. Δε σου λέω να πάω και με το παιδί μου. Οι νέοι άντρες θέλουν να πάνε με μεγαλύτερη γυναίκα και το βρίσκω πολύ ωραίο αυτό" δήλωσε στο περιοδικό Λοιπόν η τραγουδίστρια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.