Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

«Είμαι ένα παιδί γενναίο, με πολλές ευαισθησίες όμως»

Στο περιοδικό 7Μέρες TV μίλησε ο Κωνσταντίνος Αργυρός, ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην ανοδική του πορεία στο τραγούδι, το άγχος που τον διακατέχει αλλά και στα τραγούδια του.
Πόσο τον αγχώνει που για ακόμα μια χρονιά είναι επικεφαλής του σχήματος στο Posidonio; Ο ίδιος απάντησε:«Το άγχος μου ανέκαθεν ήταν δημιουργικό. Αποτελεί κίνητρο για να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό καθημερινά» ενώ σχετικά με τη διαρκώς ανοδική του πορεία στον χώρο του τραγουδιού σχολίασε: «Νομίζω πως όταν κάποιος δουλεύει σκληρά, σίγουρα κάποια στιγμή έρχεται η ανταμοιβή του. Σε αυτή την προσπάθεια, όμως, δεν είμαι μόνος. Υπάρχει μια πολύ σωστά δομημένη ομάδα, με συνεργάτες που συντελούν στο καλό αποτέλεσμα. Επίσης, το πιο σημαντικό στην όλη προσπάθεια είναι η θετική ενέργεια του κόσμου, που με τιμά με την παρουσία του κάθε βράδυ με πολλή αγάπη».
Με αφορμή το τραγούδι του «Ποτέ ξανά» ο ίδιος, απάντησε στην ερώτηση αν λέει το «ποτέ» τόσο εύκολα: «Όπως λέει ο λαός "Ποτέ μη λες ποτέ". Δεν το λέω εύκολα, αλλά αν φτάσω στο σημείο να το πω, σίγουρα θα το πιστεύω» εξομολογήθηκε και πρόσθεσε για το αν είναι και αυτός ένα «παιδί γενναίο» όπως είναι ο τίτλος του επιτυχημένου του τραγουδιού: «Όλοι μας είμαστε παιδιά γενναία, αρκεί να το εξωτερικεύουμε κάποια στιγμή. Είμαι ένα παιδί γενναίο, με πολλές ευαισθησίες, και με γνώση του τι γίνεται γύρω μου. Δεν με αφήνουν ασυγκίνητο όλες αυτές οι καταστάσεις τις οποίες βιώνει ο Έλληνας αυτή τη στιγμή. Όσον αφορά το ομότιτλο τραγούδι που έγραψε ο Γιάννης Δόξας, τον οποίο και ευχαριστώ, με αγγίζουν πάρα πολύ τα λόγια του. Είναι το τραγούδι που έδωσε τον τίτλο στον δίσκο μου».
Τέλος, ο Κωνσταντίνος Αργυρός αποκάλυψε πώς χαλαρώνει στον ελεύθερό του χρόνο: «Χαλαρώνω με καλή παρέα, καλό φαγητό, βόλτες με τον σκύλο μου ή με το ποδήλατο στο πάρκο, αλλά και όταν μαζευόμαστε με φίλους και παίζουμε μουσική».
Πρόσφατα κυκλοφόρησε το teaser του νέου τραγουδιού του Κωνσταντίνου Αργυρού σε μουσική Κυριάκου Παπαδόπουλου και στίχους ο Ηλία Φιλίππου. Άκουσέ το εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.