Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

«Άφησα το τραγούδι γιατί με πίεζε η γυναίκα μου»

Ο Νίκος Μακρόπουλος μίλησε στο «Λοιπόν» για την απόφαση που αναγκάστηκε να πάρει στην αρχή της καριέρας του αλλά και για τις σχέσεις του με την εν διαστάσει σύζυγό του.
Ο τραγουδιστής υποστήριξε πως πριν πολλά χρόνια, στην αρχή της καριέρας του, αναγκάστηκε να παρατήσει το τραγούδι γιατί τον πίεζε η τότε σύζυγός του. «Η αλήθεια είναι ότι τότε παράτησα το τραγούδι, γιατί δέχτηκα πιέσεις από την εν διαστάσει σήμερα σύζυγό μου. Δεν αποδέχτηκε ποτέ αυτήν τη δουλειά. Η οικογένειά της δε μου μιλούσε για δύο χρόνια. Αυτό το λέω για πρώτη φορά, τώρα μπορώ να το πω, γιατί αυτός ήταν ο πραγματικός λόγος που σταμάτησα το τραγούδι», είπε χαρακτηριστικά.
Σχετικά με την αγωγή της συζύγου του, η οποία είδε το φως της δημοσιότητας το 2011 και συζητήθηκε πολύ από τα Μέσα, τόνισε: «Αυτό το κεφάλαιο δεν έχει κλείσει ακόμα για μένα. Είναι ένα κεφάλαιο για το οποίο εγώ τήρησα σιγή ιχθύος και δε θα ήθελα να μιλήσω γι’αυτό μέχρι να επιλυθεί στα δικαστήρια. Δεν παύει να είναι ένα ελληνικό διαζύγιο, σαν όλα τα άλλα».
Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε ακόμα για τη σοβαρή περιπέτεια της υγείας του: «Αναγκάστηκα να κάνω μια εγχείρηση στο λαιμό μου, που δεν ήξερα αν θα τραγουδήσω ξανά. Φοβήθηκα ότι θα χάσω τη φωνή μου» ανέφερε.
Τέλος όσον αφορά στη σχέση του με τη δόξα και τη δημοσιότητα καθόλη τη διάρκεια της καριέρας του, ο Νίκος Μακρόπουλος ξεκαθάρισε: «Νομίζω ότι το χειρίστηκα καλά. Πάλεψα πολύ για να βρω μια ισορροπία, δεν επέτρεψα να χάσω κάτι από το Νίκο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.