Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Γιώργος Τσαλίκης: Τι λέει για την οικονομική του κατάσταση και τους ελέγχους του ΣΔΟΕ

Ο Γιώργος Τσαλίκης είναι από τους τραγουδιστές που λένε τα πράγματα έτσι όπως τα σκέφτονται.

Μάλιστα, δεν του αρέσουν οι δημόσιες σχέσεις γι' αυτό δεν σκανάρει στο μυαλό του αυτό που θα πει. Ο Γιώργος Τσαλίκης έδωσε μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης στο Down Town της Κύπρου και αποκάλυψε γιατί αποφεύγει να δίνει συνεντεύξεις. «Νομίζω πως όταν μιλάς σε μία συνέντευξη, πρέπει να έχεις τα κότσια να πεις τα πράγματα όπως ακριβώς είναι. Οπότε, επειδή εγώ δεν κάνω «δημόσιες σχέσεις», μπορεί να πω κάτι-το οποίο στηρίζω και αισθάνομαι πως πρέπει να ειπωθεί- και μετά θα γίνει απίστευτη αναπαραγωγή. Αυτό αποσυντονίζει την ουσία της δουλειάς μου.Δεν θέλω να γίνεται ντόρος με αυτά που λέω. Άλλωστε η καλύτερη επικοινωνία που έχω με το κοινό, γίνεται στις εμφανίσεις μου και μέσα από τα τραγούδια. Όλα τα υπόλοιπα νομίζω δεν χρειάζονται», δήλωσε ο Γιώργος Τσαλίκης και συνέχισε για το αν έχει βγάλει χρήματα από αυτή την δουλειά. «Αυτήν την ερώτηση δεν την καταλαβαίνω Γιατί με ρωτάς; Και στο λέω με ευγένεια. Ποιον αφορά αν βγάζεις και πόσα είναι αυτά; Εφορία είσαι; Όχι! Άρα ούτε τον κόσμο πρέπει να τον ενδιαφέρουν.Αλλά, δεν έχω θέμα, θα σου απαντήσω είχα βγάλει πολλά χρήματα, δεν θα αναγκαζόμουν φέτος το καλοκαίρι να μην κάνω καθόλου διακοπές και να δουλεύω συνέχεια». Τέλος, ο τραγουδιστής δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στους ελέγχους του ΣΔΟΕ, οι οποίοι ήταν αρκετοί φέτος το καλοκαίρι σε εμφανίσεις καλλιτεχνών σε όλη την Ελλάδα. «Πρέπει να υπάρχει έλεγχος, καλό είναι. Αλλά όχι μόνο στον δικό μας τον κλάδο, σε όλους. Τα δισεκατομμύρια του ελλείμματος δεν χάθηκαν από τον κλάδο μου, αλλά από άλλους. Τους σέβομαι τους ελέγχους, δεν τους κατακρίνω. Και σε μένα έγινε! Θυμάμαι, πριν μερικές ημέρες, ήμουν στην Ξάνθη, έφυγα από το μαγαζί, πήγα στο ξενοδοχείο κι έπεσα να κοιμηθώ. Σε κάποια στιγμή χτύπησε το τηλέφωνό μου, με ξύπνησαν και κατέβηκα κάτω, όπου ήθελαν να με ρωτήσουν κάποια πράγματα. Αυτό έγινε!
Την επόμενη ημέρα διάβαζα στα blogs ότι «εκνευρίστηκε ο Τσαλίκης!». Μαλακίες. Καθόλου δεν εκνευρίστηκα ,απλά τρόμαξα γιατί ήμουν με τη Δώρα και τα παιδιά μου, κοιμόμασταν και μας ξύπνησαν. Κατέβηκα στην ρεσεψιόν, με το πρόσωπο πρησμένο από τον ύπνο, για να δω αν έγινε κάτι σοβαρό. Αλλά, όλα ήταν μία χαρά! Και ήταν πολύ ευγενικοί οι άνθρωποι του Σ.Δ.Ο.Ε»







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.