Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Τάνια Τσανακλίδου: «Πολλές φορές έχω νιώσε μαλ@κ@ς και ψώνιο στη σκηνή»


Για την εποχή που παράτησε ένα ολόκληρο μαγαζί και έφυγε από την σκηνή, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Τάνια Τσανακλίδου.
«Πολλές φορές έχω νιώσει μαλ@κ@ς και ψώνιο στη σκηνή. Δύο φορές έχω φύγει. Τη μια έδωσα κλωτσιά στο μικρόφωνο. Η άλλη ήταν στη «Νεράιδα». Η πρώτη μου εμφάνιση σε κοσμικό μαγαζί. Βγαίνω να τραγουδήσω και μιλάνε όλοι, δεν με ακούει κανένας. Περίμενα πέντε ολόκληρα λεπτά. Κάποια στιγμή ένιωσαν πως τους έλειψε η μουσική υπόκρουση στη φασαρία τους και όταν σώπασαν τους είπα, «ευχαριστώ πολύ» κι έφυγα. Δεν τραγούδησα καθόλου εκείνο το βράδυ. Ήταν δύσκολο. Ίδρωνα, είχα ένταση αλλά είναι από τα highlights μου», λέει στο Πρώτο θέμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.