Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Γιάννης Φλωρινιώτης: Γιατί δεν έμεινε στην Αμερική;

Ο Γιάννης Φλωρινιώτης στο ξεκίνημα της καριέρας του πήγε στην Αμερική, όπου είχε ανταπόκριση από το κοινό.
«Πήγα στην Αμερική με σκοπό να μαζέψω λεφτά και να πάρω ένα σπίτι στην Ελλάδα και να καταφέρω να βάλω μέσα τα άλλα μου τέσσερα αδέλφια που ήταν ακόμα στο ορφανοτροφείο. Όπως κι έγινε. Αγόρασα το σπίτι έβαλα μέσα τη μάνα μας και τα αδέλφια μου και από τότε είμαστε μαζί», δήλωσε στο Εγώ και συνέχισε: «Σκέφτηκα να μείνω όταν πήγα στο Los Angeles για να τραγουδήσω για δέκα μέρες και με κράτησαν για εφτά μήνες. Μου σύστησαν κάποιους παραγωγούς και μου έβαλαν δάσκαλο για να μάθω τη γλώσσα. Τελικά δεν μπόρεσα να τη μάθω ποτέ».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.