Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Βίσση για Καρβέλα: «Είναι ο φίλος μου, ο άνθρωπός μου»

Η Άννα Βίσση και ο Νίκος Καρβέλας ερωτεύτηκαν, παντρεύτηκαν, χώρισαν και παραμένουν δυο καλοί φίλοι.
Την σχέση αυτή δεν μπορούν να την έχουν όλοι και η Άννα Βίσση είναι ευτυχισμένη που κατάφερε να ζήσει όλα αυτά με τον Νίκο Καρβέλα. «Έχει περάσει από διάφορες φάσεις αυτή η σχέση. Όχι μόνο από τη μεριά μας, αλλά και από τη μεριά του κόσμου. Μας ξέρουν τόσα χρόνια μαζί. Πολλές φορές και στον Νίκο λέγανε: «καλά δεν μπορείς να γράψεις για κάποια άλλη φωνή;» και σε μένα «δεν μπορείς να τραγουδήσεις κάποιον άλλο;». Εμείς τα ακούγαμε, όπως λέμε λαϊκά, βερεσέ. Δεν θέλω κάτι άλλο στη ζωή μου. Πώς να το κάνουμε; Δεν ακούγεται τίποτα άλλο ωραίο στ’ αφτιά μου πέρα από αυτά που γράφει ο Καρβέλας», δήλωσε στο Πρώτο Θέμα η τραγουδίστρια και συνέχισε: «Έχω ερωτευτεί ξανά. Δεν έχω αγαπήσει. Έχω ερωτευτεί για μια εβδομάδα, πέντε μήνες, μέχρι έναν χρόνο, αλλά αυτό που έχω με τον Νίκο θα το έλεγα μουσικό έρωτα και ανθρώπινη αγάπη. Είναι ο φίλος μου, ο άνθρωπός μου. Είναι ο πατέρας του παιδιού μου και ο καλύτερός μου φίλος πνευματικά. Προλαβαίνω για άλλη τέτοια αγάπη σε αυτή τη ζωή; Δε νομίζω. Για να το ξαναζήσω με άλλον άνθρωπο θα πρέπει ν’ αγαπάω από τώρα μέχρι τα 85 μου». Η Άννα Βίσση όταν ξυπνάει το πρωί σκέφτεται τι θα φάει, πίνει καφέ και στην συνέχεια παίρνει τηλέφωνο τον Καρβέλα και τον ρωτάει αν έχει γράψει τίποτα καινούργιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.