Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Μαριάντα Πιερίδη: «Δεν πρέπει να χάνουμε ποτέ την ελπίδα μας και στην χειρότερη των περιπτώσεων»

Σε τι αναφέρεται η Μαριάντα Πιερίδη σε πρόσφατη συνέντευξή της;
Η τραγουδίστρια μιλά στα Παραπολιτικά και στο ένθετο Sectret όπου μιλάει για τον χρόνο που σχεδόν πέρασε:
«Τελικά, όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα το 2013 μου αφήνει γεύση όμορφη, γλυκιά και ευχάριστή! Οι δύσκολες στιγμές σε ότι αφορά τη ψυχολογία μου, πέρασαν αφού τελείωσε με τον καλύτερο τρόπο το πρόβλημα με την εγκυμοσύνη μου! Τώρα είμαι τόσο ήρεμη και κατασταλαγμένη και με ένα μαγικό τρόπο τα ξέχασα όλα! Ξέχασα πόσο δύσκολο το ξεκίνημα».
Απευθυνόμενη σε όλο τον κόσμο δηλώνει ακόμα πως:
«Αυτό που θέλω να πω σε όλες είναι πως ειλικρινά, για όλους έχει ο Θεός! Δεν πρέπει να χάνουμε ποτέ την ελπίδα μας και στην χειρότερη των περιπτώσεων! Αν πιστεύεις μέσα σου πως θα κερδίσεις εσύ και όχι η γνώμη κάθε γιατρού, τότε θα σου έρθει το καλό ξαφνικά, εκεί που δεν το περιμένεις».
Ακόμα, έστειλε και το δικό της μήνυμα στις γυναίκες που που παραμερίζουν την προσωπική τους ζωή, τοποθετώντας μπροστά την καριέρα τους:
«Δεν καθυστερεί η εγκυμοσύνη καμία δόξα! Εμείς οι γυναίκες έχουμε στο μυαλό μας πως ο ενθουσιασμός θα έρθει με μια σπουδαία δουλειά. Δεν αντιλαμβάνονται κάποιες πως η μητρότητα τις ανανεώνεις στο 1000%. Εγώ νιώθω απίστευτη ανανέωση!».
Τέλος αναφορικά με τον γάμο, η Μαριάντα Πιερίδη δηλώνει πως «Δεν σκέφτομαι τον γάμο. Τα πανηγύρια είναι έξω από εμάς! Είναι ωραία όλα αυτά αλλά δεν είμαι σε φάση τώρα να τα σκεφτώ!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.