Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Γιάννης Πλούταρχος: «Έχω φάει και χαστούκια»

Ο Γιάννης Πλούταρχος έχει πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό του.
Ο κόσμος του δείχνει την αγάπη του κι εκείνος ανταποδίδει με τα τραγούδια που ερμηνεύει. Ωστόσο, ο δρόμος για την επιτυχία δεν ήταν εύκολος. «Κρατάω μόνο τις χαρές. Και οι λύπες είναι σπουδαίες, γιατί μαθαίνεις, όμως προτιμώ να κρατάω μόνο τις χαρές. Έχω φάει και χαστούκια. Για μένα η δουλειά μου είναι η ωραιότερη, όμως είναι δύσκολη, καθώς έρχεσαι σε επαφή με πολλούς ανθρώπους», δήλωσε στο people και συνέχισε: « Από μικρό παιδί ήθελα να γίνω τραγουδιστής. Αυτό προσευχόμουν και ακούστηκε. Ό,τι έχω ζητήσει από τον Θεό μου το έχει προσφέρει/Εχω την αίσθηση πως, όταν ζητάς κάτι με πολλή αγάπη, σου το δίνει»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.