Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Πέγκυ Ζήνα: «Για εμένα όταν είσαι πιο κοντά στον εαυτό σου, είσαι πιο επιθυμητή απ' ό,τι όταν υποδύεσαι ένα ρόλο»

Πολλοί είναι αυτοί που λένε «από τότε που έκανε παιδί η Πέγκυ Ζήνα, ντύνεται με τζιν στην πίστα», τονίζοντας ότι ηθελημένα δεν προβάλλει τη σέξι εικόνα της. Τι λέει η ίδια;
«Πόσα ανούσια είναι όλα αυτά. Όταν στους νυχτερινούς χώρους τα πράγματα ξεκαθάρισαν, πέθαναν τα μεγάλα shows, τέλειωσαν τα πολλά μπαλέτα και έπαψαν να συνοδεύουν τους λαϊκούς τραγουδιστές, θα σου πω ότι απλά ένα μακρύ άβολο φόρεμα με σκίσιμο δεν μου ήταν καθόλου άνετο για να βγάλω μιάμιση ώρα πρόγραμμα, ενώ με ένα παντελόνι μπορώ να κινηθώ όπως θέλω εγώ και να αναδείξω τη ροκ πλευρά μου, που πιστεύω κιόλας ότι είναι πιο θηλυκή ακριβώς γιατί δεν είναι επιτηδευμένη. Για εμένα όταν είσαι πιο κοντά στον εαυτό σου, είσαι πιο επιθυμητή απ' ό,τι όταν υποδύεσαι ένα ρόλο. Ήθελα να σταματήσουν να με καθορίζουν τα ρούχα και τα παπούτσια. Και εν πάση περιπτώσει, για τα νέα κορίτσια των είκοσι και εικοσιπέντε χρόνων μια χαρά είναι τα μίνι. Εγώ βαριέμαι. Τα φόρεσα πολύ την εποχή που έπρεπε», απαντά στο περιοδικό Εγώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.