Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Λευτέρης Πανταζής: «Εγώ τους αγαπάω τους ανθρώπους, πέρα από το φύλο τους»

O Λευτέρης Πανταζής μιλώντας για τον έρωτα σε όλες τις μορφές, μας εκφράζει την άποψή του και για πιο «προχωρημένα» μονοπάτια
«Η αλήθεια είναι πως έναν καλλιτέχνη τον φλερτάρουν και άντρες και γυναίκες. Αυτό δεν είναι κακό, μου έχει τύχει κι εμένα. Τώρα, αν δεν έχει γίνει κάτι παραπάνω μέχρι τώρα, ποτέ δεν ξέρεις η ζωή τι θα σου φέρει... Εγώ με τους ομοφυλόφιλους δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, γιατί πιστεύω αυτό που λένε, περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα. Θα μπορούσα να ήμουνα με έναν άντρα, αρκεί να το θέλαμε και οι δύο πάρα πολύ. Το λέω αυτό με την άνεση του ότι δεν έχω να αποδείξω τίποτα πλέον, άλλωστε οι έρωτές μου με τις γυναίκες είναι γνωστοί, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι θα φέρει το μέλλον και τι σου ξημερώνει. Εγώ τους αγαπάω τους ανθρώπους, πέρα από το φύλο τους. Αλλωστε έχω πολλούς φίλους ομοφυλόφιλους, και άντρες και γυναίκες, και τους αγαπάω όλους» λέει ο τραγουδιστής σε καθημερινή εφημερίδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.