Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Νίκος Βέρτης: «Ερωτεύομαι δύσκολα και ακόμα πιο δύσκολα αγαπάω»

Το πεδίο «προσωπική ζωή» για τον Νίκο Βέρτη είναι το... άβατο του. Γιατί.
«Γιατί ερωτεύομαι δύσκολα και ακόμα πιο δύσκολα αγαπάω. Είμαι αρκετά καχύποπτος στις σχέσεις. Πιστεύω στη χημεία, γιατί μόνος δεν μπορώ να χτίσω κάτι. Το ότι "χαλιέμαι" πολύ εύκολα δεν σημαίνει ότι είναι κακή η γυναίκα που είναι μαζί μου. Μπορεί εγώ να είμαι ο ανάποδος. Δύσκολα θα με γοητεύσει μια γυναίκα βαθιά, γι' αυτό και σπάνια έχω κάνει σχέσεις. Παίζει ρόλο και το γεγονός ότι με τη δουλειά που κάνω έχουν δει πολλά τα μάτια μου. Έβλεπα πράγματα που με χαλούσαν. Δεν μου αρέσει, λόγου χάρη, να βλέπω να φλερτάρουν ενώ έχουν δίπλα τους τον ή τη σύντροφό τους. Προσωπικά, όταν μπαίνω σε σχέση, προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος» τόνισε στο People.
Είναι περίεργο να ακούς ένα νεαρό άντρα, 37 ετών, να διατυπώνει τόσο παραδοσιακές απόψεις. Ο τρόπος σκέψης του είναι συντηρητικός, σαν να βγήκε από άλλη εποχή. Το παραδέχεται και ο ίδιος. «Από τις γυναίκες είχα απαιτήσεις, ήθελα να καλύπτουν τα στάνταρ που είχα στο μυαλό μου. Ο τρόπος που στέκεται, κοιτάζει και περπατάει μια γυναίκα για μένα παίζει σημαντικό ρόλο. Ξέρεις, όταν τραγουδάω, παρακολουθώ τον κόσμο και όταν νιώσω ότι ένα παλικάρι αισθανθεί άσχημα που με κοιτάει η κοπέλα του, θα στείλω λουλούδια, για να τον κάνω να νιώσει καλά, να τον κάνω φίλο μου».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.