Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Γιώργος Γιαννιάς: «Χωρίς την οικογένειά μου θα ήμουν κενός»

Ο Γιώργος Γιαννιάς πιστεύει πολύ στην οικογένεια και θέλει να δημιουργήσει την δική του.
Είναι χαμηλών τόνων και δεν θέλει να βλέπει την προσωπική του ζωή στα φώτα της δημοσιότητας. «Όποιος θέλει να βγάλει στη φόρα τη ζωή του, μπορεί να το προκαλέσει και να το κάνει πολύ εύκολα. Εμένα δεν μου αρέσει να ζω έτσι. Δεν είναι δύσκολο να κρατάς τη ζωή σου μακριά από τα πρωτοσέλιδα των περιοδικών και των εφημερίδων. Όλα έχουν να κάνουν με τα δικαιώματα που δίνεις και το πώς διαχειρίζεσαι την προσωπική σου ζωή», εξήγησε σε καθημερινή εφημερίδα και συνέχισε: «Όπως εγώ μεγάλωσα σε μια πολύ αγαπημένη οικογένεια, έτσι θέλω να δημιουργήσω κι εγώ. Η οικογένεια και τα παιδιά είναι η μεγαλύτερη επένδυση πάνω στη Γη, είναι το Α και το Ω. Πρώτα ο Θεός και μετά η οικογένεια. Πιστεύω πολύ στον Θεό και με έχει βοηθήσει πολύ στη ζωή μου. Χωρίς την οικογένεια μου θα ήμουν κενός! Μαζί τους θέλω να μοιράζομαι τα πάντα. Όπως συμβαίνει και με τον άνθρωπό μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.