Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Ηλίας Βρεττός: «Σκεφτόμαστε το γάμο και εγώ και η Ευαγγελία»

Ο Ηλίας Βρεττός μιλά για τον έρωτα, τη σχέση του με την Ευαγγελία Aραβανη και τον γάμο!
«Όταν είμαι ερωτευμένος, δεν καταλαβαίνω τίποτα. Μόνο τρέλες έχω να θυμάμαι. Έχω κάνει πολύ μακρινά ταξίδια μονάχα για μια μέρα, έχω ξοδέψει πολλά χρήματα σε δώρα για να κάνω την κοπέλα μου χαρούμενη, έχω κλάψει, έχω παρακαλέσει, έχω πέσει στα γόνατα. Τα έχω κάνει όλα. Δεν υπάρχει φρένο στον έρωτα. Σταματά η λογική και λειτουργεί το ένστικτο», είπε ο τραγουδιστής όσον αφορά το πιο τρελό πράγμα που έχει κάνει για έναν έρωτα.
Όσο για το αν σκέφτεται να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας με την Ευαγγελία Αραβανή, δήλωσε στο περιοδικό like: «Σίγουρα μεγαλώνοντας περνά πιο συχνά από το μυαλό σου ο γάμος και η απόκτηση ενός παιδιού. Τα επεξεργάζεσαι και τα βλέπεις διαφορετικά. Σκεφτόμαστε το γάμο και εγώ και η Ευαγγελία. Το πως και πότε θα γίνει είναι κάτι που θέλει ώριμη σκέψη και κοινή απόφαση. Όταν προϋπάρξουν αυτά, τότε θα υπάρξει και η επίσημη δήλωση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.