Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Κατερίνα Τοπάζη: Το τροχαίο ατύχημα και η βοήθεια του Θεού

Λίγες ημέρες πριν φύγει για τις ΗΠΑ η Κατερίνα Τοπάζη είχε και μια τρομερά άσχημη εμπειρία ενός τροχαίου δυστυχήματος κατά το οποίο ένας άνθρωπος έχασε τη ζωή του.
Παρόλο που εκείνη ουσιαστικά δεν έφερε καμία ευθύνη, πόσο επηρέασε αυτό το γεγονός τη ζωή της; «Την επηρέασε πάρα πολύ. Είναι ένα τρομερά ευαίσθητο κομμάτι, για το οποίο δεν μου είναι ευχάριστο να μιλώ. Αυτά τα γεγονότα δεν έχουν λογική εξήγηση. Πιστεύω πολύ στο Θεό. Δεν έχω πειράξει κανέναν άνθρωπο, ποτέ συνειδητά τουλάχιστον. Αγαπώ πολύ τους ανθρώπους. Δεν έχω νιώσει κακία ή τάση εκδίκησης ποτέ και για κανέναν. Όποτε μου συνέβαινε ένα επώδυνο γεγονός, πάντοτε αναρωτιόμουν το γιατί. Τελικά αντιλήφθηκα ότι δεν υπάρχουν ξεκάθαρες απαντήσεις που να μπορεί κάποιος να δώσει», λέει στο περιοδικό Εγώ και συμπληρώνει: «Ήταν νομίζω το πιο σοκαριστικό. Η μόνη βοήθεια που αναζητώ σε οποιαδήποτε φάση της ζωής μου είναι από το Θεό. Σε αυτά τα πράγματα δεν μπορεί κανένας άνθρωπος να σου προσφέρει ανακούφιση. Πέρασα από σαράντα κύματα ψυχολογικά όταν συνέβη. Όλα αυτά που βίωσα δεν περιγράφονται. Πόνεσα και στεναχωρήθηκα πολύ»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.