Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Λευτέρης Πανταζής: «Πίστευα ότι ήθελαν να με σκοτώσουν»

Ο Λευτέρης Πανταζής απαντά ειλικρινά για την προσωπική του ζωή. Τον τελευταίο ένα μήνα κυκλοφορεί στα media η φήμη ότι είναι ερωτευμένος. Είναι αλήθεια;
«Έχω κάνει μια γνωριμία. Το αν θα εξελιχθεί σε σχέση ή όχι θα το δείξει ο χρόνος» τόνισε στο ΕΓΩ.
- Υπήρξαν γυναίκες που ήταν δίπλα σου εξαιτίας της αναγνωρισιμότητάς σου και μόνο;
«Ναι. Κατάφερα όμως στη διαδρομή της σχέσης μας να τις κάνω να αγαπήσουν τον Λευτέρη. Όταν αντιλαμβανόμουν στην αρχή ότι οι περισσότερες γυναίκες με πλησίαζαν επειδή ήμουν ο Πανταζής, στενοχωριόμουν. Έπειτα το αποδέχτηκα. Είπα «απόλαυσε το, αν καταφέρεις να τις πείσεις πως αξίζεις και ως άνθρωπος, έχεις κερδίσει το παιχνίδι».
- Έχεις περάσει κατάθλιψη;
«Όχι. Βίωσα όμως ένα πολύ δυσκολότερο πρόβλημα. Μια περίοδο, την εποχή των μεγάλων μου επιτυχιών, πίστευα ότι ήθελαν να με σκοτώσουν. Ήταν ουσιαστικά ένα παιχνίδι του μυαλού μου.»
- Πώς το διαχειρίστηκες;
«Δούλεψα πολύ μόνος μου και τα βρήκα τελικά με τον εαυτό μου. Ήταν τραγικό όμως. Δεν θα ξεχάσω ποτέ πόσο φοβόμουν επί ένα εξάμηνο. Κάθε μέρα πήγαινα και ερχόμουν από το σπίτι στο μαγαζί με τη συνοδεία δύο ανθρώπων.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.