Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

Shaya: «Ο άνθρωπος που με βοήθησε είναι…»

Έχει κάνει κάποια βήματα στον χώρο της μουσικής και του τραγουδιού. Υπάρχει κάποιος άνθρωπος στον οποίο θεωρεί ότι οφείλει ένα ευχαριστώ η Shaya;
 «Οφείλω ένα ευχαριστώ σε πάρα πολλούς ανθρώπους. Σίγουρα, όμως, ο άνθρωπο που με βοήθησε δισκογραφικά στην αρχή και με πίστεψε ήταν ο Μάνος Θεοφίλου» τόνισε στο Hello.
-Ποιος είναι ο στόχος σου στο τραγούδι;
«Για πολλά χρόνια στόχος μου ήταν να τα πάω καλά ως σόλο τραγουδίστρια, και εννοώ να μπορώ να ζω από το επάγγελμα μου. Παράλληλα, ήθελα ν' αποδείξω ότι ο Έλληνας δεν είναι κολλημένος σε ένα είδος τραγουδιού, το λαϊκό, αλλά διασκεδάζει εξίσου με την ξένη μουσική. Θυμάμαι ότι μου έλεγαν πως είμαι πάρα πολύ διαφορετική οε ό,τι αφορά στο στυλ μου και ότι δύσκολα θα με αποδεχόταν το κοινό εδώ. Οπότε, είχα έναν παραπάνω λόγο ν' αποδείξω ότι αυτό δεν ισχύει»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.