Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

«Είμαι ευγνώμων που έχω θαυμαστές σαν εσάς»

Ευγνώμων νιώθει ο Σάκης Ρουβάς που χθες «σάρωσε» τα βραβεία Mad. Ο γνωστός τραγουδιστής βγήκε νικητής σε τρεις κατηγορίες, «Καλύτερο Pop Video Clip» για το «Παράφορα», «Καλλιτέχνης της χρονιάς» και «Video Clip της χρονιάς» πάλι για το «Παράφορα».

Λίγο μετά το τέλος της 8ης απονομής των «Mad Awards», ο Σάκης ευχαρίστησε τους θαυμαστές του μέσω Twitter, γράφοντας: «είμαι ευγνώμων που έχω θαυμαστές σαν κι εσάς. Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους σας που με κάνατε να αισθάνομαι τόσο όμορφα απόψε».

Άλλωστε το είπε και χθες ο Σάκης όταν ανέβηκε να παραλάβει το βραβείο για τον «Καλλιτέχνη της Χρονιάς», ότι είναι αποφασισμένος: «να είμαι εδώ και για τα επόμενα 20 χρόνια».

Πηγή: Star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.